Free Walking Tour Prague

Zwiedzanie Pragi z przewodnikiem w systemie płać, ile chcesz

Sprawdź dostępność

Pytania i odpowiedzi

Co oznacza termin free tour, czyli zwiedzanie w systemie “płać, ile chcesz”?
Wycieczki free tour (też: free walking tour) to obecnie najpopularniejszy sposób na zwiedzanie Pragi wśród turystów międzynarodowych. Wycieczki takie nie mają z góry ustalonej ceny. Nasi goście sami decydują, ile chcieliby zapłacić swojemu przewodnikowi po zakończeniu zwiedzania. Decydując się na odkrywanie Pragi w tym stylu, można nie tylko zaoszczędzić, ale również poznać wielu wspaniałych ludzi z najodleglejszych zakątków świata.
Centrum historyczne Pragi jest bardzo rozległe, a każdy z naszych spacerów obejmuje inne jego obszary. Dlatego miejsc zbiórki jest kilka! Szczegóły dotyczące miejsca, gdzie rozpoczynają się poszczególne wycieczki po Pradze, włącznie z mapą i zdjęciem okolicy, zamieściliśmy w sekcji Wycieczki.
Zwiedzanie odbywa się w każdą pogodę. Odwoływanie wycieczek ze względu na złe warunki pogodowe zdarza się nam bardzo rzadko. W przypadku deszczowych dni zalecamy wziąć ze sobą parasol, a w przypadku mrozów - prosimy ciepło się ubrać :)
Nasze wycieczki free tour trwają zazwyczaj ok. 2.5h, ale nie mamy zwyczaju patrzeć na zegarek. Zdarza się, że wycieczki trochę się przeciągają.
Tak, w celu zapewnienia jak najlepszych warunków naszym gościom zdecydowaliśmy się ograniczyć liczbę miejsc na każdej wycieczce i wprowadzić obowiązek rezerwacji.
Wycieczki free tour są przeznaczone dla turystów indywidualnych, par oraz małych grup do 6 osób. W przypadku większej grupy konieczne jest zamówienie wycieczki prywatnej ze z góry ustaloną ceną.
Na początek polecamy wybrać wycieczkę po Starym Mieście i Josefovie, która zapewnia ogólne wprowadzenie do Pragi. Następnie polecamy udać się na wycieczkę po moście Karola i zamku na Hradczanach. Wycieczkę po Nowym Mieście najlepiej zostawić sobie na koniec, bo pomijamy na niej Trakt Królewski i skupiamy się na mniej znanych atrakcjach Pragi oraz dwudziestym wieku i Pradze współczesnej. To samo w przypadku naszych wycieczek alternatywnych, które przeznaczone są dla tych, co już niemal wszystko widzieli.

Więcej pytań i odpowiedzi pytań i odpowiedzi.

Recenzje

Co o nas mówią nasi goście...

Mapa starej Pragi
Slide 1 of 8

Wzięłam udział w wycieczce po Nowym Mieście i bardzo mi się podobało. Wycieczka była dopracowana do najmniejszego szczegółu i widać było że mój przewodnik Michał kocha Pragę i jej mieszkańców.

Kath, Wielka Brytania

Wzięliśmy udział w wycieczce po Pradze zatytułowanej Most Karola i Zamek Praski. To było mile spędzone popołudnie. Michał bardzo dużo wie o Pradze.

Sophie, Niemcy

Niezależnie od tego, czy wybierzesz Stare Miasto z licznymi legendami czy Nowe Miasto z kubistyczną architekturą, na pewno spędzisz miło czas.

Ana, Serbia

Wycieczka po Pradze była dobrze przygotowana z dodatkiem ciekawych legend. Super sposób na poznanie miasta!

Erin, USA

Te wycieczki są naprawdę super! Poszłam na dwie podczas mojego pobytu w Pradze i nie żałuję! Poznałam wspaniałych ludzi, dowiedziałam się bardzo dużo o historii miasta, odkryłam sekretne miejsca, a przede miło spędziłam czas.

Kimya, Hiszpania

Ja i moja córka bardzo miło spędziłyśmy czas zwiedzając przepiękną Pragę z Michałem. Jeśli kiedykolwiek wrócimy do Czech, to na pewno będziemy chciały spróbować również innych wycieczek.

Jeannette, USA

Świetny, bardzo dobrze przygotowany przewodnik. Michał opowiedział nam tyle ciekawych historii o Pradze i każdej z jej dzielnic z osobna.

Pawel, Polska

Polecam wszystkim, żeby zaczęli zwiedzanie Pragi od tej wycieczki. Michał opowiedział nam bardzo dużo ciekawych historii.

Vito, Argentyna

Jedna z najlepszych wycieczek pieszych, w jakich do tej pory wzięłam udział w Europie.

Thaís, Brazylia

Byliśmy na dwóch wycieczkach po Pradze - Stare Miasto i Most Karola + Zamek na Hradczanach. Obie były nasycone dużą dawką historii i legend oraz bardzo rozrywkowe.

Lucía, Hiszpania

Jestem po dwóch wycieczkach i muszę przyznać, że obie były znakomite. Świetny sposób na poznanie największych atrakcji Pragi.

Eli, Macedonia

Wycieczka była bardzo interesująca. Serdecznie ją polecam. Dodatkowo dostaniecie mnóstwo informacji na temat dobrych restauracji i ciekawych miejsc w Pradze.

Thibaud, Francja

Misza to bardzo pozytywny przewodnik, który sporo wie. Wycieczka z nim to przyjemność.

Nataliya, Ukraina

Super wycieczka. Bardzo mili ludzie. Dobra zabawa. Doskonały stosunek jakości do ceny i fantastyczny przewodnik po Pradze.

Stephan, RPA

Nasza wycieczka po Pradze była super. Dużo się dowiedzieliśmy, a Michał jest przemiłym przewodnikiem. Zdecydowanie polecam!

Nasza ekipa

Zapraszamy na wspólne zwiedzanie Pragi!